Будь ласка, повідомте нас. Виділіть текст та натисніть Ctrl+Enter

Комплексні та індивідуальні ІТ рішення

English

Системи друку та обробки зображень

Системи для офісного друку та документообігу

Департамент системної інтеграції пропонує системи, які ефективно вирішують завдання офісного друку та документообігу.

Паперовий, електронний, а найчастіше – змішаний документообіг є невід’ємною частиною кожного офісу, бухгалтерії, складських та логістичних підрозділів підприємства. Майже до кожного документу на підприємстві застосовується машинна обробка – він роздруковується, сканується, створюються копії… Кошти, що витрачаються на обробку документів можуть становити до 15% всіх видатків. Для підбору обладнання та рішення для кожного окремого Замовника, ми застосовуємо досвід та методики провідних виробників, в результаті чого оптимізуються витрати на документообіг в компанії-замовника та підвищується ефективність використання інфраструктури документообігу.

Вживаючи термін «інфраструктура документообігу», маються на увазі: копіри, принтери, сканери, багатофункціональні пристрої, документ-сканери, принт-сервери, системи розпізнавання тексту, системи обліку та контролю цього обладнання та інші.

Детально вивчаючи потреби та бізнес-процеси наших Замовників, ми пропонуємо обладнання, що має оптимальне поєднання функцій для вирішення конкретної задачі. До прикладу, потокове сканування та автоматична розсилка допомагає організаціям оперативно розсилати контрагентам сканкопії важливих, завірених мокрою печаткою документів. При цьому існує можливість налаштування системи безпеки так, що документ, який містить певні слова у тексті, не зможе бути скопійованим або відсканованим.

Партнерами «Техніки для бізнесу» у побудові офісних документних рішень є наступні компанії: Canon, Konica-Minolta, Hewlett-Packard, Xerox, Epson, OKI, Océ, Ricoh, Kyocera, Uniflow.

Зворотній зв’язок